Niks te doen - voor hun - Reisverslag uit Bethlehem, Palestina van leveninpalestina - WaarBenJij.nu Niks te doen - voor hun - Reisverslag uit Bethlehem, Palestina van leveninpalestina - WaarBenJij.nu

Niks te doen - voor hun

Door: Michel

Blijf op de hoogte en volg

11 Juli 2007 | Palestina, Bethlehem

Ons programma zit behoorlijk vol. Dat betekent soms gehaast, de groep bij elkaar sprokkelen, en doorsjokken maar het volgende punt. De drukte van de afgelopen week heb ik wel achter me gelaten, vanmiddag had ik echt het gevoel een paar tandjes teruggeschakeld te zijn in de namiddagzon van Artas. En toen moesten we weer door. Bij een praatje met de dochter des huizes komt juist de verveling aan de orde: je leven speelt zich noodgedwongen af op een klein stukje rondom Bethlehem.

Lees meer op http://michel.klijmij.net/2007/07/11/niks-te-doen-voor-hun/

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Palestina, Bethlehem

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2007

De laatste week

15 Juli 2007

Updates

12 Juli 2007

Weblog ma 09/07/07

11 Juli 2007

Duizenden jaren, honderden religies

11 Juli 2007

Niks te doen - voor hun

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 36850

Voorgaande reizen:

07 Juli 2007 - 07 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: